Hello stranger

Kära blogg,

senaste inlägget var visst den 24 maj och jag beklagar mig för detta! Jag lovar att jag ska bli bättre och försöka få ihop ett inlägg i veckan iaf! Nu har det gått så långt för att jag hela tiden har tänkt på hur mycket jag har att skriva för att jag änna har skippat hela sommaren och då har allt bara blivit jobbigt och så har jag skitit i det. Får slänga ihop en sammanfatting av hela sommaren och lägga upp lite bilder nästa vecka, kanske till och med kommer upp ett nytt fotoalbum på fb om jag är riktigt ambitiös! :)

Anledningen till varför jag skriver just nu är ju självklart för att jag försöker komma undan att göra något annat! Egentligen ska jag packa inför Miami nu men det orkar jag ju inte med! Tänkte på det förut när jag startade upp datorn, jäklar vad jag kommer att blogga när jag börjar studera igen!

Har blivit en del shopping under sommaren, känner hur alla blir överraskade.. NOT! Orkar verkligen inte lägga upp alla kläder men tänkte att ni kunde få se alla högklackade skor iaf! :) lite belöning till dom läsarna som är inne på min blogg varje dag även fast jag inte har skrivit ett inlägg på över 4 månader (jäklar är det så längesen?!)

enjoy


Steve Madden


Guess


Steve Madden


Forever 21


Forever 21


Guess


Forever 21


..och min älskade väska från Betseyville by Betsey Johnson


Så det var typ 20 kort på mina fula fötter men hoppas ni gillade skorna iaf! :) Någon favorit eller har jag blivit helt blind här i USA och alla skorna är skitfula?!?!

puss puss ♥

btw, onsdag-söndag blir det Miami! WOOOOP!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh hur fina är inte skorna då?! Alla är superfina, förutom de med ormskinn, inte riktigt min smak, haha :P Önskar verkligen att jag kunde gå i klackar, vill också köpa så fina skor. Men hörru, nu räcker det va, du har skor så du klarar dig resten av livet;) Pusssss

2010-10-05 @ 11:52:26
URL: http://www.emmos.se
Postat av: Fia (Josefin)

Jag alskar alla skor!!! Gaaash. Ta med mig pa en shoppingrunda snart!

Ha sa jakla kul i Miami. Onskar jag kunde folja med.

Kraam

2010-10-05 @ 15:36:05
URL: http://harusprungitvilse.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Riktigt snygga skor! =)

2010-10-05 @ 21:25:15
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Linnea

helt sjukt va snygga de svarta från forever är jag vill ha!!!!!!!!! <3

2010-10-05 @ 22:33:57
URL: http://linneag.devote.se
Postat av: Nicole

Hej bejb!

Fy fan va snygga skooor! Älskar dem bruna skorna och de två översta är också sjuukt läckra! Ehm, jag vill minnas att vi har ungefär samma storlek mhm! ;D



Miss you lovely, åh, kul å se dig som lite blondare igen :) (facebook :P)



Puss älskling!

2010-10-06 @ 00:27:59
Postat av: Anonym

AHHH SHEEET! Tänka sig att du uppdaterat din blogg?!?! Det trodde jag då aldrig att det skulle ske igen..^^

haha

FORTSÄTT SÅ!

emsaaaaaaan

2010-10-13 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0