Yes officer!

Nu har det varit strålande sol i en hel vecka, HELT UNDERBART! Ska strax iväg och träffa massa kompisar och dra till starbucks och köpa smoothies och sen dra till stranden och lägga oss. Sen blir det resturang och till sist bio :) ehm , nämnde jag att jag ska ha shorts på mig?

Fredagen var riktigt lyckad! Drack Virgin Mojitos hela kvällen men det spelade ingen roll! Stället var verkligen packat och mina underbara vänner och jag ägde dansgolvet! Jag och Julia hade båda bilen men det stoppade inte oss! Jesus! Hittade en yta där det inte var så mycket folk och körde järnet! Nackdelen med att vara nykter? Man märker hur stört mycket man svettas! men men, vad ska man göra när dom spelar Sean Paul?! Linnea hade nog också en riktigt bra kväll. Första fyllan på 7 månader HAHA! Man måste ju vara 21 för att komma in på ställen men på Barcelona kan man komma in innan 9 utan att visa legg och sen låtsas man som ingenting så senare på kvällen drog jag till baren och köpte ut massa corona till henne, kul kul! När det väl var dags att dra hem någon gång efter 1 (allt stänger 1.30 i connecticut, mm jag vet, kul!) så behövde Julia tanka så jag och Linnea åkte efter henne så att hon skulle slippa tanka själv mitt i natten. Vad åker vi förbi då? Jo, en väggspärr av polisen. Vevade ner runtan och ba
Hi..
Hi miss, how are you tonight?
I'm really great, thank you.
Have you been drinking tonight?
No
Are you sure?
Yes! Virgin Mojitos all night!
Virgin Mojitos? Really?
Yup! I promise
VIRGIN MOJITOS?! Really... well ok, where have you been?
Barcelona
Oh okey Barcelona, was it packed?
Yeah it was pretty crowded
Okey, are you going home?
Yes, or no! We're following that car to the gasstation (pekar på Julias bil som redan har fått köra iväg)
Oh, okey then, hurry up! Or no, don't hurry up but you know what I mean!

HAHA jag tror Linnea var mer nervös än vad jag var! Hon var livrädd att dom skulle fråga henne efter ID och se att hon är minderårig. Jag var mest rädd att han skulle fråga efter mitt körkort och sen inte fatta vad det var eller att han skulle be mig komma ut och vandra på en linje, vet inte ens om jag kan det i nyktert tillstånd? Speciellt inte efter 2 timmars dans!

Kom i säng strax efter 4 och vaknade helt klarvaken vid 9. Vad hände där? Åkte till gymmet iaf och gick på Zumba och sen plockade jag upp Linnea och drog till mallet. Efter det blev det lunch i hennes trädgård och en lite promenad. Hon började jobba vid 4 så jag mötte upp Marcus så drog vi på bio. Jag kan inte bestämma mig om jag tyckte Cop Out var rolig eller bara helt okej..  Det var iaf en lång dag så på kvällen drog jag mig ner i våran biokällare och hyrde Couples Retreat som var riktigt rolig!

Helgen har varit jätte bra och nu kommer den bli ännu bättre! Ska bara städa lite och sen ska jag dra iväg och träffa alla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0