The Bounty Hunter

Gårdagen var jätte mysig! Det var lite kallare än det har varit senaste veckan men det var fortfarane ca 17 grader iaf :) Bion igår blev The Bounty Hunter och den var riktigt rolig! Jag trodde att det skulle vara ännu mer skämt än vad det var men den var värd att se ändå :)

Minstingen är sjuk så har varit med honom hela dagen, stackarn har feber och har spydde igår.. får se om han blir hemma imorgon också..

Vädret idag är bajs! Ruggigt och dimmigt.. Det ska tydligen regna imorgon men sen ska det nog bli fint igen. FASAR för att det ska komma fler snöstormar!!

btw.. råkade köpa ett par nya skor igår. som om jag behöver mer högklackat! Men jag kunde inte hjälpa det, när jag väl hade prövat dom så var jag fast! Ska ta en bild sen så ni förstår mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0