skor skor skor

Shit va mycket klockan är helt plötsligt! Jag kom hem strax efter 10 från gymmet och tänkte åh då kan jag ju lägga mig ganska tidigt idag (är glad om jag kommer i säng innan 12). Nu är klockan 23.20 och jag sitter fortfarande här, som vanligt. "Jag ska bara kolla en sak fort" mm, 1 ½ timmar senare

När jag kom hem idag hittade jag en lapp där det stod: Du behöver inte gå upp imorgon på morgonen. YES! Sen kom jag på att jag ändå ska till gymmet på morgonen men jag kan sova 1½ timma längre iaf, riktigt nice!

Här är skorna jag köpte igår iaf. Vissa kommer nog tycka att dom är svin fula men jag älskar dom! Riktigt riktigt hala dock så får nog ta och skrapa med lite sandpapper innan det är premiär för dom på lördag, vad jag ska ha till är en annan femma...



Ja? Nej?
Dom ser låga ut på korten men klacken är faktiskt 12 cm, jag har inte gått över till tantklackar om det var någon som trodde det :P 174+12=186 cm vilket gör mig ungefär dubbelt så lång som dig lillEmma, right? MOOHAHAHA!

upptäckte precis att jag har börjat flagna på benen, orkaaa


nee, inte mobba min älskling! Sorry babe, du är jätte lång - jag lovar!







Kommentarer
Postat av: lillEmma

Haha tack för den! Men om du ska bli dubbelt så lång som mig (alltså 320cm) så får du allt hitta högre klackar än så! Sådeså :D



Love you!

2010-03-23 @ 21:30:51
Postat av: katri

gillar skorna!

2010-03-23 @ 23:25:55
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Sandpappra sulan om de är hala alltså? Smart idé! =) Kram

2010-03-29 @ 23:45:39
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0