panik!

Fy säger jag bara! Jag vaknade 04.35 av att något kryper på min rygg och flyger upp ur sängen för att få bort vad det nu är. I panik av att det inte slutar (kändes som att vad det nu var var lika stor som en råtta) skriker jag till mitt i min indiandans. Tillslut lyckas jag få bort det och springer för att tända lampan och se vad det är, försent. Jag har ingen aning om vad det var som kröp på min rygg inatt eller om det bara var inbildning men FY SATAN VA ÄCKLIGT! Jag fick verkligen panik och jag hoppas inte jag väckte någon med mitt skrik! Har inte hunnit fråga än för jag hade sovmorgon imorse som tur var, var helt svettig och färdig efter panikattacken! Vem vill vakna mitt i natten av att man känner något krypa på ens rygg? Ehm nej tack! Händer det igen kommer jag sova med tänd lampa i fortsättningen! :P

Impulsiv som jag är så blir jag galen på att mitt hår inte blir blont på 2 sekunder. Allt ska hända på en gång och så fort som möjligt, annars är det ingen mening! Hittade den här bilden när jag bläddrade igenom mina gamla bilder och ba fan nu klipper jag av det och färgar det mörkt! Meeen, ska nog försöka ha lite mer tålamod med tanke på att jag har lagt ut svin mycket pengar på att göra blonda slingor.. men bli inte förvånade om jag ser ut så här om några veckor.. eller dagar.. eller timmar :P



Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha - kan verkligen se det framför mig :P Men fy fan va äckligt. Kanske ska skita i ett sova... ligga vaken hela natten å kolla på tecknat kanske? ;P



Muah!

2010-04-01 @ 23:02:45
Postat av: ALICE

Haha håller med den som skrev här ovan(nedan?) Kan verkligen se det framför mig! BTW.. JAG TYCKER ATT DU ÄR SVINFIN I KORT BRUNT HÅR! Och mamma också! haha :D

2010-04-19 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0