Lazertag

Var på Lazertag igår, SATAN VA ROLIGT!! Massa tyskar och jag, Linnea och Julia. Det goa var att flera av tyskarna hade deras pojvänner på besök så det var ändå 4 killar med och spelade, gjorde det hela lite intressantare :P
Bowlade där också, riktigt grymt ställe faktiskt! Dom hade lazertag, biljard, bowling, klättervägg och massa arkadspel, dit ska vi garanterat igen!

I onsdags åkte vi in till Hartford för att kolla runt lite på alla fyllos som firade Sankt Patricks Day. Åt på en jätte mysig resturang och maten var riktigt god! Sen tog vi ett varv och tittade runt vid barerna som var fullknökade och åkte hem och sov gott efter det!

Det har varit över 20 grader här idag, helt otroligt! Vi hade ju snöstormar för inte alla längesedan men det är la bara att tacka och ta emot!

Nu får jag se till att ta på mig något annat än min fläckiga t-shirt för ska iväg och träffa Julia och Linnea och dra till en bar. Nyktert ikväll för jag måste ta bilen men det kommer nog bli riktigt kul iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0