Hur kan det redan vara måndag imorgon?

Nattis skällde på mig att jag uppdaterar bloggen dåligt så jag får la försöka bättra mig..

Igår hände det massa saker. Julia hängde med mig på Zumba på morgonen och sen åkte jag i racerfart till mallet och köpte lite nödvändigheter inför kvällen och stressade sen ännu mer till frisören. Lite mer blonda slingor blev det men jag blir galen, även om jag har massa blont och brunt i nu så lyser det röda igenom, det vill liksom inte ge sig! Ah, det blir la några till besök hos frissan innan jag blir av med det, kommer säkert ändra mig innan det blir riktigt blont och färga tillbaka det rött haha, hade ju inte förvånat mig! Efter frissan åkte jag hem och fixade mig inför kvällen men blev sjukt otaggad när jag hade sönder mina lösögonfransar! Inte kul alls men det kändes bättre efter lite jäger.. Var hos Julia iaf och förkrökade och åt cupcakes innan vi drog till Barcelona. En i sällskapet blev lite för full så var tvungen att skicka hem henne i en taxi efter en liten stund och när jag kom tillbaka så vägrade våran servitris att servera vårat bord någon alkohol, jag var tydligen för full. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta för det var knappt så att jag ens var lullig. Bad om att få prata med managern och han ba You're to drunk, you need to leave. Ehm, what? Förklarade hela historien för honom men han hade ju redan bestämt sig och när jag vägrade att gå så sa han att han skulle hämta vakterna eller polisen och jag var så arg då så jag sa bara okej gör du det. Han blev helt paff och sen kom han inte tillbaka mer HAHA ja, vi stannade tills det stängde! Efter det blev det efterfest och beerpong hos dom amerikanska killarna som vi var hos för några veckor sedan. Klockan halv 5 kom vi hem lagom trötta till Julia så idag har vi legat halvdöda i hennes rum hela dagen och ätit pizza :)

Var på bio med Ryan i fredags och såg How to train your dragon. Den var alldeles för läskig för honom stackaren! Jag tror att om han hade sett den här hemma hade det nog inte varit några problem med biosalongen var väldigt mörk och ljudet var jätte högt så han blev ju livrädd så fort något hände. En gång blev han så rädd att han hoppade upp i luften och spillde ut alla sina popcorn, kunde inte låta bli att skratta lite för det såg ut som en scen ur en film. Hur filmen slutar har jag ingen aning om för han blev helt hysterisk när det var ca 30 min kvar av filmen så vi var tvugna att gå, stackarn var ju livrädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0