Happy Sankt Patricks Day!

Fick se till att klä barnen i grönt idag då det är Sankt Patricks Day and if you don't wear green you get pinched! Ehm, jag har blivit nypt ett antal gånger av barnen idag, försöker komma undan med att min bil är grön men dom köper inte riktigt det :P

She's out of my league var riktigt rolig faktiskt! Jag trodde att dom hade visat i princip alla skämten i trailern men jag hade fel! Den borde verkligen ses!

Igår var jag på Starbucks med Julia och säkert 20 andra au pairer, helt fullsmockat!

Nu ska jag nog ta en liten promenad innan jag hämtar Trevor från dagis. Solen skiner och förhoppningsvis är det inte så många bilar ute just nu (finns ju inga trottoarer i detta landet..!)


ehm ja.. jag hann bara vara hemma i några timmar innan jag hittade denna väskan. Linnea tvingade mig att köpa den så skyller allt på henne!


Det tog i att köpa detta men jag kunde inte låta bli.
Miley Cyrus & Max Azria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0