GRAND CAYMAN!

OOOH NU ÅKER VI SNART!!! Klockan 3.30 inatt bär det av mot New York igen, vi ska nämligen flyga från Newark flygplats så det blir några timmar i bilen innan vi flyger iväg men tror att vi landar på Grand Cayman runt 13 imorgon, weey!

Kolla in länken till vårat hotell om du vill drömma dig bort lite :)
http://www.beachcomber1.com/beachcomber1/


btw, här är lite av kläderna och skorna jag har lovat att lägga upp


hemsk bild, sorry men egentligen fina shorts som jag köpte för 2,80$!


ännu mera reafynd! Skor från American Eagle Outfitters!


hoo, nu har jag äntligen slagit till med en baddräkt! Kommer vara skönt när jag leker med barnen, slipper jag oroa mig för att något ska ploppa ut! haha


och så ett par ganska låga skor som jag kan använda varje dag :) lite nagellack på det så blir det nog super!


Jag orkar inte konka runt på datorn så den får stanna hemma men kanske lyckas med någon uppdatering iaf, vi får se. Kommer hem den 13e igen och då är förhoppningsvis all snön borta och våren tar sin början!
puss puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte ALLS avundsjuk... NOT! haha! Hoppas verkligen att du har det huuuur bra som helst! Jag saknar dig! Sjukt snygg baddräkt och snyyyygga skor!Btw.. Smal du har blivit?! :D



LOVE Alice

2010-03-04 @ 21:52:47
Postat av: Nicole

Jorå.. somliga har det bra ;D



Snygga skor x2 !



Och baddräkten sett från sidan, trodde först att det var en mini-klänning ^^ Söt !

2010-03-07 @ 12:59:45
URL: http://adelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0