USA here I come!

IMORGON ÄR DET DAGS! Jag såg nu att jag inte har uppdaterat min blogg sedan jul men jag har haft sååå mycket att göra! Som om jag inte hade nog att göra blev min mobil och kamera snodd när jag var i Oslo över nyår så har tyvärr inga bilder alls från nyår :(

Firade iaf nyår i Oslo med min älskade Johanna :) Vi var på Hardrock Café och det va riktigt kul faktiskt men turen var inte på våran sida den kvällen! Vi fick upp en raket mitt emellan oss som eldade upp Johannas hår och förstörde hennes jacka och halsduk, en svartsjuk tjej tog stryptag på mig och så blev jag ju av med både mobilen och kameran, men annars var det kul HAHA

Igår var en helt underbar kväll! Alexandra hade fixat party party för mig och köpt världens helrör till mig, HERRE! Nästan alla mina älsklingar var där och det var sååå mysigt! Kommer sakna er så det gör ont i hela mig! ♥
TACK FÖR EN GRYM KVÄLL!


Nu ska jag ta och packa det sista och jag lovar att uppdatera bloggen flitigare när jag väl är på plats men först blir det 3 dagar i New York!

XOXO

Kommentarer
Postat av: natalie

saknar dig redan <3

2010-01-14 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0