The YMCA

Jag dampar på bloggen! Ingenting fungerar, det krånglar att logga in, ladda upp bilder och när man väl har skrivit klart blir det error och hela skiten försvinner! Igår var jag smart nog att kopiera inlägget innan jag försökte spara det så det får komma med idag också.

Igår blev det mallet och massa inköp! :) Sen drog vi hem till mig och titta på Miss America och film. Tog oss över en timma att bestämma film men tillslut blev det en med Steve Carell, Dan in real life, BAD CHOICE!

Nu ska jag snart iväg med Linnea till Tacobell och sen ska vi dra och försöka hitta lite träningskläder innan vi drar till gymmet. Efter det blir det nog bio och massa popcorn!

Blev ju av med mobilen på nyår och har ingen 3G mobil längre så ringde Comviq så att dom skulle flytta över mitt nummer till ett kontantkort ist, det skulle ta ca 2 veckor. Pappa ringde dit igår och undrade varför jag inte har fått SIM-kortet än, "Vi har inga uppgifter alls gällande det nummret" Jäkla idioter! Ååh jag blir så arg på okunnig kundservice! Så nu sitter jag här och betalar för ett 3 abonemang som jag inte ens kan använda. MAN BLIR JU TRÖTT!


Gårdagens inlägg:

Igår blev det äntligen the Y! Har inte tränat sen jag skadade mitt knä i oktober eller november, vad det nu var så tog det ganska lugnt. Jag och Linnea gick på löpbandet i 45 minuter, eller aah i 47 minuter - väldigt viktig detalj! Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, kan bero på att alla har varsin TV-skärm så man blir lite distraherad. MEN inte ska man vara duktig och träna och sen gå hem, NEJ vi åkte till chillis och åt världens största hamburgare med massa pommefrites vid typ 10 på kvällen, det är så man gör!

Nu ska jag strax kliva upp ur sängen och gör mig iordning. Vaknade vid 9, jag vaknade vid 9 frivilligt! Jag kan knappt förstå det själv! Klev upp och satte på mig min supermysiga morgonrock, hämtade datorn och kröp ner i sängen igen för att titta på the Vampire Diaries :)

Idag blir det mallet igen och lunch någonstans. Sen ska alla dra hem till mig och titta på film nere i biorummet, jag äääälskar det rummet! Var nere i torsdags och tittade på Pearl Harbour och jäklar va bra det var! Bölade som vanligt i floder, den filmen är så jäkla bra! Linnea försöker få oss att titta på The Haunting in Connecticut, en sann skräckfilm som ett hemsökt hus som ligger ungefär 40 minuter härifrån, tveksamt om jag vill se den filmen!!! Annars kanske det blir Miss America som sänds ikväll, vet inte riktigt vad Marcus tycker om det dock..

Nu har jag försökt ladda upp bilder i en kvart, jag ger upp! Tog mig 10 minuter för att ens kunna logga in på bloggen och nu krånglar detta också, har varit så i flera dagar nu och jag har noll tålamod! Kanske försöker igen senare.


Paul Wesley


You could bite me anytime!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej älskligen!

Kul att läsa dina inlägg! Sitter på tåget nu på väg upp till sthlm - skönt att veta att du har det bra :) Barnen verkar ju vara supergulliga haha. Det känns iaf som att du har hamnat rätt, USA är nog din grej ;)

Sköt om dig vännen - tänker på dig ! Pussar

2010-02-01 @ 08:04:31
URL: http://adelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0