Snö snö snö

Såg att jag inte har uppdaterat bloggen på flera dagar, det var inte meningen! Igår var det jätte fint soligt väder och idag bara öser det ner snö.. orka!

Igår blev det myskväll! Jag poppade massa popcorn och kröp ner i sängen och tittade på Vampire Diaries. Hade man castat Paul Wesley (Stefan) som Edward Cullen hade jag lätt varit i Team Edward, lätt! GRR!

Idag var tanken att jag och Linnea äntligen skulle dra till the Y och träna men det är huuur mycket snö ute som helst så blir nog inget med det. Snöar det i USA så stannar man tydligen inomhus. Vinterdäck, vad är det?

Nu blir det Subway till lunch och sen ska jag hämta Trevor. Alltid lika kul att hämta honom, han sitter där bak och sjunger med i alla låtar, hur söt som helst! Igår kom Lady Gaga - Paparazzi på och han visste självklart vem det var som sjöng och vad låten hette. Sitter i baksätet och sjunger nananananna lalalalala PAPPA RAZZI!
Sen när vi satt och åt middag så satt Trevor och härmade Ryan. Så Ryan kallade honom för en copycat, Trevors svar på det?
I'm no copycat, I don't have any fur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0