Lady Gaga gör intryck på stora som små

Nu har jag nästan jobbat min första vecka och det har faktiskt varit roligt, barnen är ju så söta och underhållande :) Hade på radion imorse när jag körde minstingen till pre-school och så spelades Bad Romance så frågar Trevor "Caurouline is this a new lady gaga song?"HAHA HAN ÄR 3! När jag hämtade honom igen och vi var framme vid huset så finns det en knapp på backspegeln som jag måste trycka på medans bilen är igång för att få upp garageporten, vilken jag glömmer vaaaarje gång. Så när jag har parkerat och stängt av motorn säger han "Caurouline you forgot to open the garage" jag ba "ååh vilken tur att jag har dig, vad skulle jag göra utan dig?" så svarar sötnosen "I know, I'm a really smart kid" åååh det är så att man vill äta upp honom!

Var på bio idag efter jobbet och såg Sherlock Holmes men jag vet faktiskt inte vad jag tyckte om den.. popcorna var goda.. den gjorde verkligen inget intryck alls, precis som alla andra guy richis filmer.

Sitter och funderar fram och tillbaka vad jag ska göra med mitt hår. Frågade efter råd på facebook men jag blev nog bara ännu mer förvirrad än vad jag redan är.. Det hade passat bra med blont nu eftersom jag ska till Karibien om lite mer än en månad och då skulle det nog blekas till en ganska fin blond färg men jag vet verkligen inte. Färgar jag det blont kommer jag tröttna på det igen efter ett halvår.. Vill egentligen ha kvar det röda men det är så tråkigt på sommaren.. Åh jag kommer ingenstans med detta, jag för göra som vanligt och bara impulsfärga det någon dag!

Kommentarer
Postat av: emma

haha åhh. det är bara början carro!

sånna kommentarer är vardag i deras hus.

det är det bästa! :D

fortsätt att lära han musik, han kan typ allt snart :P

2010-01-22 @ 09:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0