Avatar

Igår var en riktigt bra dag! Vi hann en runda till mallet och sen drog vi vidare till the Cheesecake factory, YUM! Maten var jätte god och cheesecaken var helt gudomlig! OCH vi behövde bara väntar i 20 minuter på ett bord, kan ju inte bli bättre! Sen blev det Avatar 3D. Jäklar va bra den var! Först satt jag och tänkte ja men det var la en bra film, kommer nog inte se den igen men är glad att jag har sett den en gång för det är en så snygg film. Sen blev den bara bättre och bättre och jag kommer nog garanterat att se den igen! Rekommenderas varmt!

Nu ska jag nog ta en lite tupplur innan jag måste hämta Trevor från dagis igen. Mysigt att sova när det SPÖregnar ute!


ÅÅH HERRE!




Helgens inköp. Stor t-shirt, massa smycken och Reebok skor, allt är som vanligt med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0