Ännu mera snö!

Det tar aldrig slut! Det bara öser och öser ner mer snö! Vi var ute och åkte pulka förrut och på mindre än en minut blev hela himlen helt svart och det blev väääärldens snöstorm. Stackars barnen höll på att flyga iväg med deras pulkor så vi fick springa in och ta skydd. Sen åskade det lite också, har inte sett några blixtar en dock och hoppas inte det kommer några för jag vill ner till våran "biosalong" och titta på film.

Dom är roliga i det här landet. Så fort det kommer lite snö så stänger skolorna, it's a snowday (huh?) Så Ryan kom hem mycket tidigare från skolan men det var roligt för vi hann göra massa saker som vi annars inte hinner. Vi gjorde till exempel världens godaste cocosbollar som jag sitter och äter nu :) YUMMIE! och vi hann åka pulka, göra läxor och duscha, allt innan det var dags för middag.

Imorgon är det fredag. Den här veckan har bara rusat iväg! Idag är det exakt 2 veckor sedan jag kom till familjen och 2½ veckor sedan jag kom till USA. Vart tog alla dagar vägen? Snart är det februari och vips är våren här, hoppas jag, för jag kan verkligen behöva lite värme just nu!

Jag är dålig på att ta bilder, jag vet, men jag ska försöka bättra mig! Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0