When in Rome

Förkylningen håller i sig men den där känslan av feber har försvunnit iaf, tack och lov! Gick och la mig klockan 8 i onsdags men tre lager kläder på och tittade halvt sovandes på Miss Secret Agent på TV, fy fan va bra den är! Klockan 10 stängde jag av TVn och sen sov jag som berget enda fram till 7 på morgonen. Det gjorde nog susen för igår på eftermiddagen vände det helt plötsligt och jag mådde genast mycket bättre. Åkte och plockade upp Amanda efter jobbet för att dra en sväng till Starbucks men det var stäng pga renovering så det fick bli bio ist. When in Rome, fjantig och förutsägbar men jäklar va jag skrattade! Skönaste av allt - det var bara jag och Amanda och två till i biosalongen!

Fick ledig på morgonen idag för jag ska jobba kväll så gick precis upp, ska ner och äta frukost/lunch nu innan jag måste hämta Trevor.


Chilis i tisdags


Julia - Sorry för den halvt blundande bilden men vill bara visa hur brun och fin du är!
2 veckor på Hawaii, avis? nej nej..


Amanda


Var jag naiv när jag trodde att man fick nypoppade popcorn på bio?
Ja, dom gula påsarna är fullproppade med popcorn


jeansshortsen från tidigare i veckan.. funderar på om jag ska slita dom lite eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0