Valentines Day!

Happy Valentines Day! Jesus vilken hysteri det är över alla hjärtans dag här! Hela avdelningar i affärerna är fyllde med alla hjärtans dag kakor, choklad, kort, blommor och ballonger. HYSTERI! Fick dock en påse med godsaker idag av min host family så det tackar jag för!

Igår var jäkligt flum. Åkte och hämtade Amanda så drog vi till mallet där jag äntligen lyckades tvinga henne att köpa något! :) Blev en riktigt fin jacka som jag egentligen själv vill ha haha! Sen blev det donken och massa mat och annat gott. Nu kommer den flummiga delen.
"Vad ska vi göra nu?"
"Ska vi åka till Hartford?"
"Hartford?"
"Ja, bara åka omkring lite"
ROADTRIP!
Jag vet inte vad vi tänkte som åkte in till Hartford som är Connecticut största stad vid 11 på kvällen för att bara åka omkring lite men kul var det! Sen våldgästade vi Marcus till typ halv 2 innan vi drog hem. Kul kul!

Fy, jag mår illa efter all choklad! Snart blir det dock babyribbs! YUM YUM!

Strawberry and Cream - ist för öl

 

Chips doppade i choklad, åååh herre! Anledningen till varför jag mår illa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0