The lovely bones

Det blev ingen träning igår. Vi kom iväg alldeles för sent och sen var vi på Tacobell, som var sådär, och sen åkte vi till Marshalls för att leta träningskläder så när vi väl var framme vid gymmet så var klockan halv 6 och dom stängde tydligen vid 6 på söndagar så vi gick bara in och tog en dusch. Lite skumt jag vet, men den behövdes! Sen blev det bio, The Lovely Bones. Den var inget speciellt. Jag blev lite, eller ah, ganska rädd och nervös ett tag men det var allt. Har man läst boken kanske det är kul att se den men jag kommer nog inte se den igen!

I helgen blev det massa shopping så jag har satt shoppingförbud på mig inför nästa helg men får se hur det går! Jag ska verkligen försöka lugna mig lite för jag vet inte ens hur jag ska lyckas få hem sakerna jag har nu och jag kan verkligen inte slänga saker, mitt hjärta skulle brista i tusen bitar!!!

Idag pappi äntligen in i sitt nya hus! Det känns skumt att alla mina saker hemma har flyttats, jag har liksom ingen kontroll över dom längre. Pappas flytthjälp hade tydligen inte varit så glada över att över hälften av alla kartonger är mina saker. Enligt pappa så kunde dom inte förstå hur man kan ha en hel kartong med sneakers men jag kan inte förstå hur man inte kan ha en hel kartong med sneakers?! :)






Jag vet inte varför den blev så blå på bilden, men tröjan är lila :)




Jag älskar den här väskan, men nu måste jag nästan färga håret om jag vill använda den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0