Snowday

Det blir inte så mycket idag, jag mår inte alls bra. Tänkte gå och lägga mig snart och hoppas att allt som gör ont idag är okej när jag vaknar igen. Idag var det en snowday för enligt vädret skulle ett stort snöoväder komma hit, men icke. Det har snöat en del på eftermiddagen men snöoväder? Har iaf haft båda pojkarna hemma hela dagen så har gått och knapprat ibumetin för att kunna vara lite rolig iaf. Vi åkte till donken där dom har ett stort lekrum så dom fick springa av sig lite och jag fick äta den underbara Mushroom and swiss hamburgaren, tack för tipset Linnea!

Nu blir det sängen och jag ska nog hålla tummarna i sömnen inatt att det inte blir en snowday imorgon. Mitt problem sedan barnsben, lite sömn = sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0