Puh!

Kom hem från gymmet för en stund sedan, Zumba! Det var kul, inte direkt någon svår koreografi men man fick shakea som fan, me like!

Har precis krypit ner i sängen och ska titta på... the Vampire Diaries såklart! Jag försöker spara lite på avsnitten för att jag ska ha något att kolla på men nu har jag bara 3 kvar :(

Åååh det luktar popcorn i hela mitt rum! Jag misstänker att min host dad har poppat några där nere men det luktar som om mitt rum är micron han har poppat dom i! ÅÅÅH jag har redan borstat tänderna så detta är ren tortyr!!!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Zumba, åhh det har jag velat testa på. Dock har jag inte riktigt vågat mig dit än..är inte världens smidigaste precis! =P Kram

2010-02-07 @ 21:44:19
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0