Man blir aldrig för gammal för att åka pulka!

Gårdagen blev lite bättre iaf. Var ute och åkte pulka med pojkarna, fy fan va kul det var! Herre jag skrattade så tårarna sprutade! Sen blev jag lite deppig igen men då åkte jag till Marcus och så bokade vi biljetten till New York nästa helg och degade framför tvn och då blev det lite bättre igen! :)

Fick sms från Amanda också att hon hade det bra hos sin mosters vännina i NY så nu kan jag bara hålla tummarna för henne att hon hittar en ny familj snart! Du får inte åka hem Amanda!!!

Dagen började helt strålande! Jag var på bra humör, barnen var på strålande humör och morgonen flöt på as smidigt. Efter att jag hade lämnat Trevor på dagis åkte jag och solade (kommer stekas när vi ska på semester annars!) och sen till gymmet och efter det blev det god lunch på subway.

Ikväll var det meningen att vi skulle ut och äta och sen gå och bowla men nu vet jag inte hur det blir.. hoppas det blir bowling! Snart börjar helgen iaf och det ska firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0