Klar för gymmet!

Nu får jag äntligen bli medlem på gymmet! Var ju där i söndags och skulle fixa med allt men så var jag tvungen att ha ett bankkonto, som jag inte hade så idag har jag varit på Bank of America och fixat mig ett konto och ett sparkonto, men där lär det väl aldrig finnas några pengar..! Tog en timma ett öppna ett konto, en timma!! Det var många år sedan jag öppnade ett konto i Sverige nu men jag har för mig att jag bara skrev ner lite uppgifter på ett papper och sen var det klart. Loggade in på min amerikanska internetbank här också, jag tror seriöst att det är enklare att hacka sig in på min internetbank än min facebook, ehm?

Igår gjorde jag inte mycket vettigt. Jobbet var jätte slappt igår och sen tvättade jag och vek pojkarnas tvätt och sen kröp jag ner i sängen och tittade på the Vampire Diaries (för ovanlighetens skull). Jag har inte många avsnitt kvar nu.. vet inte vad jag ska göra när dom tar slut :/



Premiär för tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0