ett steg på vägen

usch, nu har jag gjort det! Jag var hos frisören idag och började min resa mot blont hår igen. Skillnaden är inte så jätte stor men hon färgade det lite brunare med ljusa slingor i OCH KLIPPTE AV HALVA MITT HÅR! Åh fy det är så att jag vill gråta! Jag anade nästan att det skulle bli så för mitt hår var så fruktansvärt slitet men jag hatar den här längden, jag känner mig som en tant!

Helst av allt skulle jag vilja dränka mina sorger i massa öl ikväll men ska jobba imorgon så blir inget med det.. Ska åka och hämta Amanda nu så får vi se vad vi hittar på..


innan jag släpade mig dit..


efter.. man ser inte så mycket, får försöka ta en bild i dagsljus för det är större skillnad än vad man ser.
aja, lite sol och en färgning till på detta så blir det nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0