Duck Bowling

Det blev pizza och sen bowling igår! Eller ah bowling, jag vet inte riktigt vad det var, vi blev något förvirrade när vi skulle börja bowla. Kloten var as små och hade inga hål för fingrarna och käglorna vägde nog ingenting. Vi var tvungna att knappa in själva hur många käglor vi hade fått ner, krångligt värre! När vi skulle gå såg vi det, vi hade spelat duck bowling. Vi ska nog leta reda på ett annat bowlingställe till nästa gång!

Puh! Kom precis hem från Zumba! Jag tror jag har skadat något på baksidan av mitt lår men det var det värt! Helt slut nu dock för fick ju ställa klockan för att komma upp till passet så nu blir det nog en nap innan melodifestivalen!

Utgång ikväll? yup! Det är underbart väder ute idag, okej det ligger massa snö med vi har plusgrader iaf så det kan nog bli en bra kväll! :) (kommer förhoppningsvis inte frysa ihjäl iaf som sist)

Har lite bilder från bowlingen men dom kanske kommer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0