blä

fy, det här är en riktigt blä-dag! Du vet när man tittar sig i spegeln på morgonen och tänker fy fan, allt är förjävligt och man är tjock och ful. Det här är verkligen en sån dag. orka! Jag vet inte varför idag är en sån dag, kanske för att Amanda åker idag och jag vet inte om hon kommer komma tillbaka eller inte :(

Egentligen har jag massa att se fram emot dom närmsta veckorna så jag försöker fokusera på det men detta är verkligen en bajsdag! OK, fokus: bowling imorgon, utgång på lördag, utgång i New York nästa helg, Grand Cayman om 13 dagar och sen Daughtry & Lifehouse helgen efter i Boston, FOKUS!

Gjorde ett litet försök till ett lyft idag iaf, duschade, sminkade mig och fixade mitt hår. Vet inte när jag senast sminkade mig så det var värt ett försök men vet inte riktigt hur det gick.. Kan mina vänner snälla skaffa skype så vi kan snacka lite skit!! Jag saknar er! ♥

precis så känner jag idag

 

försöker tagga lite och spela söt :p

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Du är sötast å bäst, men alla har såna da'r! Stiff upper lipp!!!

2010-02-19 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0