Äntligen lite party party!

Rehab är över!!! Det blev äntligen lite party party i helgen och det tackar jag för! Dans, jäger och öl - ME LIKE! Jag och Marcus (vi är typ dom enda som är 21 här) drog in till Hartford och gick till Up or on the rocks. På första våningen var det liveband som spelade och deras publik bestod av två väldigt entusiastiska åskådare, stackarna! Uppe var det betydligt mycket mer folk, riktigt kul faktiskt! Det blev dans och scenen som vanligt HAHA dock hann vi bara vara där i en timma för vi var så sega med att komma ut och i Connecticut stänger allt 1.30. Tydligen är det så i nästan hela USA förrutom i NY och några andra storstäder, segt! Sen drog vi till efterfest hos några amerikanska killar som Marcus känner och det var väldigt intressant om man säger så, amerikaner asså! Spelade iaf lite beer pong, fun fun!

Idag drog jag, Linnea och Amanda och käka pizza, eller vi åt massa förrätter innan så när pizzan väl kom in orkade vi bara äta varsin bit men det betyder god lunch imorgon! Sen solade vi lite solarium och sen blev det mallet och sen Starbucks på det.

Har haft en riktigt rolig helg faktiskt! Imorgon är det måndag så det är nog dags för mig att lägga mig så jag kommer upp imorgon! Ingen morgonmänniska här inte..


Tyvärr kvällens enda bild, men jag var upptagen med annat! No more rehab!


Jag hatar sandaler men köpte dessa idag inför Grand Cayman


och så blev det en ny piercing, nu saknar jag bara en bikini..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0