Alla heter Glenn i Göteborg

Så, då var helgen över. Har haft en riktigt rolig helg faktiskt! Vet inte hur jag har hunnit med allt.

Marcus satt barnvakt i lördags när vi började förkröka och sen när hans au pair föräldrar kom hem bestämde mamman att hon och jag skulle sjunga kareoke. Haha riktigt roligt, vi sjöng i typ en halvtimma och Marcus och au pair pappan ba jaahaa.. Bra start på kvällen iaf! Sen drog vi till en bar/resturang/dansställe och mötte upp några av tjejerna som ska med till New York nästa helg. Det var en resturang men på kvällen sköt dom undan några bord så man kunde dansa. Lite skumt men kul var det och mycket folk!

På söndag blev det italiensk lunch och sen lite flum hemma hos Julia innan det var dags för Shutter Island. Shit vilken besvikelse! Jag har gått och laddat sen jag såg trailern första gången ååh ba "jag ska se den, jag ska se den, inte vara rädd" Var skit spänd igår när vi satt och vänta på att den skulle börja och ba va fan har jag gett mig in på, men det kom aldrig någon läskig del. Grym besvikelse! Jag som skulle vara modig för en gång skull!

Här kommer lite bilder från bowlingen i fredags


Ehm, var fan är hålen?


STRIKE!

och så några party party


Checka pimpjackan, ooh det är ju så man dör av skratt!



ooh en sak till, med tanke på rubriken. Träffade massa ute som hette Glenn, det var ju nästan så att jag fick lite hemlängtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0