8 Februari

Idag åkte jag till mallet efter jag hade lämnat Trevor på dagis men när jag kom strax efter 9 hade dom ju inte öppnat än så jag satt och sov i bilen i en timma tills dom öppnade, skönt värre! haha :) Letade efter en födelsedagspresent till min host mom som fyller år på fredag men vad ska man köpa? Efter att ha letat ett tag utan resultat så gick jag in på The Body Shop och fixade min egna presentkorg så jag hoppas att hon kommer bli glad!

Sen blev det ju lite till mig också.. ett par blåa tights och ett par jeansshorts :) Kanske lägger upp bilder sen.. och en body lotion med lite brun utan sol effekt, bara det att jag kollade inte så noga och nu ser jag att den är för medium to dark skin, ehm.. jag får la testa den och se hur det blir! Blir det helt fel så får jag mig ju ett gott skratt iaf!

Ikväll blir det nog gymmet, hoppas Linnea vill med!

Pratade med mamma precis och hon och Nattis åker till Tyskland imorgon. Först ska dom ner till Berlin i två dagar och hälsa på mormor och morfar och sen åka ner och fira karnivalen, JAG VILL OCKSÅ MED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0