I'm back!

Nej, Nattis jag har inte spårlöst försvunnit från internet men det var lov här förra veckan så jag jobbade i princip från 7-19 alla dagar med lite undantag.. men nu är jag tillbaka! Trodde att det skulle bli jobbigt att ha pojkarna hela veckan men det var faktiskt riktigt mysigt! Jag var till och med lite ledsen på fredagen att dom skulle tillbaka till skolan idag!

Innan jag ens fortsätter att skriva så måste ni lyssna på den här låten! Den kanske inte verkar så bra men ge den lite tid! Den har verkligen allt! Dunka dunka, shake, lugn RnB och allsång - allt i en låt! Det är den perfekta låten att dra på högsta volym i bilen och bara digga!



Jag vet inte ens var jag ska börja men kan la hoppa över hela förra veckan och ta helgen ist :P
Fredagen, herre min jesus!!! Jag, Linnea och Marina var och såg Date night! BAAAAAAAAAHAHAHAHA! Det var nog en av dom roligaste filmerna jag någonsin har sett, jag skrattade så att jag inte kunde andas och det gjorde i princip resten utav biosalongen också! Gå och se den! Fan, jag funderar på att gå och se den igen!!!

I lördags blev det gymmet på morgonen och sedan mallet.. där jag köpte upp hela min lön typ, mm grattis! Jag ville verkligen gå ut och tillslut hittade jag några frivilliga som kom med bara det att alla var inte 21, det eviga problemet! Men vi visade våra svenska/danska/österrikiska leg så vakten blev helt förvirrad och släppte in oss allihopa! WEEEY! Så det blev party party i Hartford fast nyktert för min del för jag körde. Kanske inte så roligt men jag kom ut iaf och det var det viktigaste!

I söndags blev det bio igen, The hot tub time machine. Helt okej, inte särskilt kul faktiskt, hade förväntat mig mer men men..


hur söt är inte deras hund Josie?


Sötnosen!


När vi satt och åt lunch i veckan vandrade det förbi typ 10 kalkoner på våran baksida!

PARTY PARTY!


Room 960


Jag kör samma min som vanligt..

Kläder! Jag har ju änna inte uppdaterat inköp på ett tag. Detta är la en bråkdel av det jag har köpt men det andra är la inget speciellt direkt så tar bara detta, enjoy!


ser ut som en trasa på kortet men sitter riktigt fint på! :)


H&M - the garden collection ♥


LOVE!


Jag försökte stå emot men det gick bara inte!
Betseyville by Betsey Johnson

Så, det var la det! Då hörs vi om en vecka igen! Haha neeej, ska bättra mig!
OOH BTW!!! Efter flera veckors försök av att få tag på Lady Gaga biljetter så har jag äntligen en biljett!!! Lady Gaga in september and I'm going all in!



Kommentarer
Postat av: Moff

fan vad snygga grejer! .. jag vill också shoppa i USA...

2010-04-20 @ 10:51:29
Postat av: Amandy

OMG! Du har kopt de vita conversen! Wihoo! De ar soo nice! Det far bli mitt nasta inkop - haha. O vasken va so cooool! Hoppas allt ar fint! Miss u! K!

2010-04-20 @ 15:24:00
Postat av: Johanna

Du ser ut som å ha det fint!! Hunden josie ser ut som en gammal tant, med papiljotter! HAHAHHHA UR SÖÖÖÖT! puss gumman!

p.s vita converse e sjukt fint, har oxå :)

2010-05-01 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0