hej igen

Jag glömmer nästan bort att jag har en blogg vissa dagar men se här är den! Blev lite ledsen i ögat när Nattis sa att hon inte kan se länkarna jag lägger upp.. är det ingen som kan se alla bra låtar som jag lägger upp? :( Ni missar ju massa bra!!!

Helgen var bra! I fredags hade vi lite födelsedagskalas för Ryan med lite släkt här för han fyller 7 på fredag, vilket betydde tårta :) YUM! På Lördagen åkte vi allihopa och tittade på när Ryan hade sin första fotbollsmatch för säsongen och oj va roligt det var! Underbart väder och Ryan var riktigt duktig, gjorde 4 av sitt lags 6 mål och gud så stolt han var, så söööt! När vi satt och hejade på honom sitter Trevor och skriker Come on Ryan, you got it! HAHA SÖT! Sen blev det Zumba och lite gym innan god lunch på uteservering med Linnea och Julia. Efter det blev kollade vi i lite affärer och sen blev det glass i solen :) Väldigt nyttig dag för på kvällen gick vi på bio och såg The Back-up plan och åt popcorn såklart! Bra film faktiskt och oooj va snygg han är! Alla som har följde serien moonlight kommer att älska filmen och ni andra kommer nog inte ha något emot att se honom i bar överkropp heller för den delen.. Rekommenderas! haha ;)

Lördagen bestod av en stor brunch med Linnea, Julia och Marina och sen en tur till mallet. Där det blev lite shopping of course, ska lägga upp bilder i veckan.

Ooh idag öppnar vi våran pool :) synd bara att det regnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0