All the single ladies!

Var på Zumba imorse och jag håller på och skrattar ihjäl mig varenda gång vi ska köra till Beyonces Single Ladies. Allt jag tänker på är scenen i Glee när Kurt är med i fotbollslaget och får alla att köra single ladies dansen, BAAAAAAAAAAAHAHAHAHA! Fy fan va rolig den serien är! Den är äntligen tillbaka om 2 dagar WOOHOOO!

Jag vette fan vad andra delen av detta är men första, fy satan va roligt!

Gårdagen blev mysig med filmkväll hemma hos mig i biokällaren med Julia, Linnea och Marina. New Moon blev det, YUM! Favoritboken av dom 4 och nog den bästa filmen med tankte på att Jacob är med i nästan alla scener, grr!

Imorse blev det som sagt Zumba och nu sitter jag hos Linnea. Vi ska snart dra oss ner till Starbucks och sätta oss i solen och sen åka till Julia och äta potatisgratäng med fläskfilé och såklart det viktigaste bearnaisesås, blir ju inte bättre! Blir nog en film också och beroende hur sent det blir kanske vi hittar på något efteråt.

Uh nu har jag mått illa konstant i 3 dagar, sen jag fick påskpaketet från mamma. Det är ju omöjligt att sluta äta när man har en hel låda fullproppad med godsaker..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0