Välkommen till min blogg!


Ja då var det la dags för mig att skaffa en blogg.. sådär lagom innan jag drar till USA :)

Svåraste av allt var ju att hitta på ett namn när allt va upptaget.. men så fick det bli detta fina fjortisnamn, så kan det gå när man lyssnar på Lady Gaga samtidigt som man ska hitta på nåt fiffigt! haha Har fortfarande inte fått ordning på bloggen men får la tvinga Johan att hjälpa mig igen!

Igår va jag iaf hemma hos lillEmma och Johan å tittade på idol. WOOOHOOO! hoppas Kalle tar hem hela skiten! :) pratade med Emma som är aupair hos den familjen jag ska till också, huuur snäll som helst och så fick jag se pojkarna genom webbcameran, ååh så söta dom är!

gossip girl nörd som jag är..
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0