Vad vore livet utan Jägermeister?


Utgång igår.. mm.. SEGT! Som tur va hade jag trevlig sällskap men det va verkligen segt och jag vill inte se mitt konto efter gårdagen! Sprang från jobbet och sen fick jag sminka och fixa mig på 2 sekunder och sen körde min snälla pappi mig till Trädgårn där Johanna väntade. Förkröket hade jag i bilen men en flaska jäger MUMS! Ringde Johanna "Ser du den silvriga bilen? Hoppa in, jag har jäger!"



ÅÅH va ledsen jag blir på mig själv nu! Har gått hela veckan och trott att det är Cypher Nights på Kulturatom ikväll men NEJ! Det va 13 NOVEMBER! ååh ibland blir jag så trött på mig själv! :( aja.. då får jag la titta på film eller nåt ist. FAN!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Nilo

Haha är det där Johanna må tro? bra blogg btw :)

2009-12-13 @ 19:55:31
URL: http://nilom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0