Titta vad du gör!


Det blev lugg igår och den blev ganska bra men sen på kvällen fick jag för mig att klippa till den lite i kanterna, så att det är snyggt när man har uppsatt hår.. mm grattis! stod och pratade med Nattis samtidigt som jag klippte och tittade inte alls vad jag gjorde och VIPS så såg jag ut som en svamp! jäääklar va vi skrattade men det va inte kul att vakna imorse och se katastofen! men men luggen har ju ett syfte och hellre att jag har en ful lugg än det som döljer sig under luggen HAHA!

Kollade på Gossip Girl & One tree hill igår men en gör go milkshake :) Sen blev det fika med söta lillEmma!

Idag har jag och Nattis varit på jakt efter en present till Pappi. Vi var på ett ställe i Gårdsten som heter Idéverkstan där förståndshandikappade gör jätte fina saker, vi köpte massa saker och beställde en välkomstskylt till pappas nya hus, hoppas han blir glad! Sen åkte vi till Allum och letade julklappar. Jag köpte en svart klänning som jag funderar att ha på nyår, om jag kan hålla mig så länge tills jag ska använda den.. ! Sen blev dagens fika med Alexandra :)

Gud vilket långt inlägg men måste skriva en sak till. Satt och grät imorse när jag åt frukost typ. Tittade på Oprah och så va det ett program om barn som tar självmord. Va två mammor där till 11åriga pojkar som hade hängt sig själva för att dom hade varit mobbade i skolan. Vet man ens hur man hänger sig när man är 11?! Fy va hemskt det va! Inget roligt sätt att starta dagen på..


Så här blev det iaf..

 

YUMMIE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0