Team Jacob!

AAAJ! Jag och Nattis har sprungit runt på stan och letat julklappar heeela dagen så jag har ont överallt! Humöret gick från glatt till jätte irreterat till as flummigt till jag-vill-gå-och-lägga-mig-och-vakna-först-imorgon! Nu är jag nästan klar med alla julklappsinköp iaf så det känns bra!



En del av det vi släpade runt på

Som många andra har jag varit (eller är?) helt besatt av the Twilight saga men har sedan bok nummer 2 varit på Jacobs sida och sen jag såg New Moon hejar jag verkligen på Team Jacob! På tal om filmen, HELLO GORGEOUS! I helgen va Taylor Lautner som spelar Jacob med i SNL och gjorde den här halvroliga sketchen. Han är till och med snygg som tjej, grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0