Musikhjälpen

3 MILJONER! har tittat på musikhjälpen nu i flera dagar och även jag skänkt en liten slant. Riktigt bra program för en bra sak! Kanske tar en sväng förbi glasburen ikväll och dansar lite! :)

Igår fyllde Pappi 60 år! Vi var ute och åt och sen blev det Liseberg, mys mys! Jag kan verkligen inte vistas ute! Ni som känner mig vet att jag skrattar "ganska" högt så igår när vi var på resturangen höll jag på och kvävas. Fick ett riktigt skrattanfall som jag var tvungen att hålla inne, jesus! Tårarna bara sprutade och jag har fortfarande ont i magen!!! Det perfekta avlutet på dagen; THE HANGOVER!

Nu är den stora frågan inför ikväll.. Utgång? Ingen utgång? Utgång? Ingen utgång? Förra helgen va så jäkla seg men om jag känner mig själv rätt blir det nog utgång..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0