Min alldeles egna jultradition!

Dagen blev ganska bra iaf! Alexandra kom hit och så kollade vi på filmen 27 Dresses men den va inte alls så bra som jag trodde den skulle vara, lite besviken faktiskt. Sen blev det en film till, en tysk film som utspelar sig i Dresden under dom sista dagarna av Andra Världskriget. En tysk sjuksköterska och en engelsk pilot blir kära, det låter smörigt jag vet men den va riktigt riktigt bra! Dresden heter filmen och rekommenderas varmt!

Måste lägga upp en bild på mina knän! Att jag är klantig är ju ingen nyhet men jag tror att det börjar bli en tradition att jag skrapar upp knäna runt jul! Har fortfarande ärr från förra året och det skulle inte förvåna mig om gårdagens olycka också lämnar sina spår.. Jag va iaf påväg från Trädgårn till Heden och under dom 100m lyckades jag med ett rejält fall! Gick och grejade med mobilen när jag snubblade på nåt och PLADASK! Hade ju inga händer att ta emot med så ramlade rakt ner på knäna. Mobilen och hörlurar flög iväg och jag samlade upp allt snabbt som satan och reste mig upp. Som tur va var det ingen i närheten förutom ett par bilar som saktade ner HAHA


GUD mina ben ser verkligen ut som korvar!! men förstår ni min smärta?!


Trädgårn!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0