Let's have some fun this beat is sick

utgången igår blev ganska lyckad! Tackar Alexandra och Victoria för gott sällskap :) sjukaste grejen, fick ju reda på häromdagen att Nemir bor bara någon timma ifrån där jag ska bo i USA och vad händer igår? Jo när jag sitter i baren på Trädgårn så får jag plötsligt syn på honom! Kul kul! och inte nog med det, Markus var också där och honom har jag inte sett på flera år OCH Saman som gick på samma skola som mig i Spanien va också där. Kul kul!

Nu har jag suttit i flera timmar och tittat på Musikhjälpen. Helt paralyserad, jag tror jag har blivit kär i Christer. Han är ju helt underbar! Jason är inte heller helt fel! grr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0