Jag åker hem, jag pallar inte mer!

Idag gick jag upp "tidigt" för jag hade ett fullspäckat schema framför mig, hallelujah för det! Först åkte jag till Gårdsten och hämtade pappas födelsedagspresent som jag och Nattis hade beställt, blev huuur fin som helst men en bild får det bli först på fredag eller lördag!

Sen skyndade jag mig in till stan där jag skulle träffa Nicole. Letade parkering på Heden i nästan 30min. 30 MINUTER!! Ringde Nicole och "asså jag åker hem, jag pallar inte mer kan vi inte ses imorgon? Om han gubben som kommer nu inte ska åka så skiter jag i det här!" Men jag hade tur och fick till slut en plats. Så då blev det mysfika. På fredag åker Nicole och Max till Prag och när dom kommer hem är det jul och nyår och sen har vi inte alls många dagar kvar att umgås innan jag åker :(

Sen blev det jobb, jobb, jobb och nu sitter jag här. Får la skynda mig och borsta tänderna så jag inte missar Cold Case, eller är det idag?


Jag & Nicole i Spanien 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0