I'm fucking freaking out!

Läste Nicoles blogg idag och om hur hon va nervös inför flytten till Stockholm. Då blev jag helt plötsligt på riktigt medveten om att jag åker om 21 dagar!! 21 dagar och 4 av dom ska jag spendera i Oslo. Shit! I'm fucking freaking out!!

Idag har jag sytt om min nyårsklänning. Blir inget speciellt alls iår, har nämligen märkt under allt mitt packande och sorterande att jag har en hel garderob full med nyårsklänningar som jag bara har använt en gång. Helt onödigt! Så iår blir det en vardagsklänning typ, får ta och hitta något snyggt halsband ist! Har sytt om massa andra saker också som jag har staplat på hög i min garderob, saker där jag skulle ta bort armarna, saker där paljetter trillat av eller som har gått sönder. Jag älskar verkligen att sy men jag tror att symaskinerna har gått ihop och startat en hata-caroline klubb! Oh vilket tålamod det krävs!

Nu ska jag dra till lillEmma!


hittade min St. Pauli tröja i sy-högen. Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0