Hej jag heter Caroline och jag samlar på skräp

Idag va Alexandra här på fika innan jobbet, mys mys!

Sen blev det storrensning och packning för min del. Pappa har köpt ett hus i Nödingne som han flyttar till 1 februari och då är inte jag hemma längre så jag måste packa aaaaalla mina saker innan jag åkter till USA. Fy va saker jag har! Har packat 6 lådor och är inte ens halvvägs + att jag har sorterat ut en hel del. Hittade en himla massa roliga saker idag, gamla skolkataloger, maaassa saker från mitt år i Spanien och dom här roliga planscherna

AAAAAAAAHAHA mamma hade lite kul med photoshop när vi var små!
Jag, Christin, Johanna, Helena och Susanna


Jag hade en liten crush på Brad om man säger så :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0