GRR


ÅÅH HERRE! Snart ska jag till jobbet och kan knappt stå på benen! Funderar på att ta en liten tupplur innan jag går, det hinner jag väl, eller?

Det va faktiskt lite kul att jobba igår, satt mest ikassan och skrattade åt halvförvirrade och fulla kunder. Min lover kom in också.. Har ju inte jobbat där på över 3 månader men han kom ihåg mig "Ser du det här pepparkakshuset? Jag skulle äta dig som jag äter det här pepparkakshuset!" HAHA seriöst han är typ 16 men men kul är det när han kommer in och skakar rumpa för mig!

Sen blev det krök i racerfart men Alexandra och Victoria! Försökte få taxichaffören som körde på mig för några veckor sedan att hämta oss i Mölnlycke men han jobbade inte DAMN! men grr på honom!

VI SES PÅ TRÄDGÅRN IKVÄLL!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0