Fuengirola ♥ good times!

WOOOOHOOOOO! Pratade med Amanda som åker till USA samtidigt som mig typ hela natten på msn och WIIIE vi sitter brevid varandra på planet mellan Frankfurt - Newark! Så jäkla nice! Är en kille som åker samtidigt som oss också så istället för att åka själv, som jag trodde att jag skulle göra, är vi nu tre :)

och mer goda nyheter: Nemir bor typ bara några timmar ifrån mig!!! ännu mer WIIIE!

Har packat ännu mer idag men sakerna tar liksom aldrig slut.. Fick lite stöd från Alexandra som tur va! Å sötisen hade med sig en överraskning, TACK! ååh va jag kommer sakna dig!

Sitter och pratar minnen med Alfonso på msn, haha herre good times! Så här blir det en bild från min 18-årsdag i Spanien och Alfonsos och Christobals bar som vi hade helt för oss själva! Som sagt, good times!


Bratten & Christolbal fixar drinkarna!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0