Du är så dum att en banan verkar smart!

Dagen har varit full med julmys. Var iofs på stan en runda förrut och det var inte särskilt mysigt, alldeles för mycket folk! Men en rolig sak hände iaf, eller ah, för alla utom mig. Parkerade på Heden och så medans jag gick till och från parkeringsautomatet och vidare till Pressbyrån så pratade jag med Emma i telefon, tills jag tittade ner på mig själv. OOH LORD! Hade glömt rätta till klänningen efter jag stigit ur bilen så den satt uppe vid magen! Charmigt! Tur att Emma fortfarande var kvar i luren så jag slapp asgarva för mig själv, som iofs har hänt ett antal andra gånger! Men det bjuder jag på! HAHA

Har gjort lite julgodis idag och klätt granen :) Nu blir det strax glögg och Bingolottos uppesittar kväll! Håll tummarna att jag vinner något!

Tittade på SVT julkalender för första gången idag, och ååh vilken tur jag hade. Annars hade jag missat denna underbara låten! Nattis känn dig inte träffad!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0