Det närmar sig!


Oh igår fick jag min flygbiljett till USA so there's no turning back now!

Har jobbat på mitt pre-daparture project hela förmiddagen och herre va mycket pyssel och lekar jag har lyckats komma på! Svåraste biten kommer nog vara att skriva om svenska traditioner, vi gör inte så mycket sånt i min familj, eller rättare sagt så firar vi en salig blandning av tyska och svenska traditioner men får la googla och se vad ni svenskar gör :P

Ska dra ner till coop snart och hälsa på Alexandra och köpa lite mat of course. Ska laga min favoriträtt spagetti och köttfärssås för ovanlighetens skull :)

Klockan 18 blir den äntligen bio och Luftslottet som sprängdes! Weeey!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0