Det är gött att dega



Luftslottet som sprängdes va ett riktigt bra avslut på triologin! Det va en del som saknades men jag tyckte ändå att den va bra, Naomi Rapace är helt fantastisk! Hon hade inte många repliker men det är just det som gör henne så bra, hon får fram alla känslor utan att säga ett ord.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra.. kanske blir en riktig slappisdag idag.. sitter och funderar på vad jag ska köpa till Pappa som fyller 60 snart, några tips? Sen kanske jag ska ta och klippa lugg, det va längesen jag hade det nu och det får ju dagen att gå lite :) får se hur jag gör, lägger upp bilder om det blir så iaf!

Här är lite från gårdagen :)










XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0